CIĘGNO ZMIANY BIEGÓW PEUGEOT 106

67,86 zł
Brutto
SAS
2002304
Ilość

Zapytaj o produkt

Zapytaj o produkt

CIĘGNO ZMIANY BIEGÓW PEUGEOT 106

CIĘGNO ZMIANY BIEGÓW PEUGEOT 106

Prosimy wypełnić poniższe pola formularza, biuro obsługi klienta skontaktuje się z Państwem najszybciej jak to możliwe.. Dane pojazdu zostały wprowadzone automatycznie na podstawie informacji zaznaczonych podczas filtrowania.


* Pola wymagane

Anuluj lub 

Dane techniczne:

dla nr OE95636573
SAS
2002304

Opis

EAN (GTIN)
3660872004567
Numer katalogowy części
2002304
Producent części
Sasic
Typ samochodu
Samochody osobowe
Numery katalogowe zamienników
3RG 23212
AKRON-MALÒ 30376
Bolk BOL-G071002
CAUTEX 030280
FARE SA 1757
Metalcaucho 02375
ORIGINAL IMPERIUM 34938
PLYOM P030280
STC T402375
TRICLO 638416
Numer katalogowy oryginału
CITROËN 95636573
Jakość części (zgodnie z GVO)
Q - oryginał z logo producenta części (OEM, OES)
Typ silnika
Benzyna
Diesel
Waga produktu
5,000 kg
1.3 Sport (ZAM4A) (M4A (TU24)) 1294ccm 95KM/70kW 1987/04-1988/12
1.4 GTi (KFZ (TU3FJ2/Z)) 1360ccm 100KM/74kW 1991/06-1992/12
1.4 GTi (KFZ (TU3FJ2/Z)) 1360ccm 94KM/69kW 1991/06-1996/12
10 (C1A) 954ccm 44KM/32kW 1986/09-1992/06
10 (CDZ (TU9M)) 954ccm 50KM/37kW 1987/02-1998/12
10 E (C3A (TU9TR/K)) 954ccm 41KM/30kW 1986/12-1988/12
11 (H1A H1B) 1124ccm 54KM/40kW 1986/12-1994/04
11 (H1B HDZ (TU1M)) 1124ccm 60KM/44kW 1986/09-1997/12
14 (K1F) 1360ccm 67KM/49kW 1988/06-1989/12
14 (K1G) 1360ccm 69KM/51kW 1989/01-1991/12
14 (K2A) 1360ccm 84KM/61kW 1988/01-1992/12
14 (ZA) (KDX (TU3M/Z) KDY (TU3FM) KDY (TU3M) KDZ (TU3M/Z)) 1360ccm 75KM/55kW 1987/04-1997/04
14 4x4 (KDX (TU3M/Z) KDY (TU3FM) KDY (TU3M) KDZ (TU3M/Z)) 1360ccm 75KM/55kW 1991/08-1996/12
14 D (K9A (TUD3)) 1360ccm 52KM/38kW 1988/09-1992/06
15 D (VJY (TUD5) VJZ (TUD5)) 1527ccm 58KM/43kW 1994/08-1997/12

W naszej bazie znajduje się ponad 300 000 produktów. Zastrzegamy sobie możliwość błędnych danych produktu. Jeśli znalazłeś błąd - wyślij do nas informację. Cały czas pracujemy nad poprawą danych technicznych produktów. Dziękujemy!

To top