AKUMULATOR PŁYNU DO NIVOMAT BMW

408,14 zł
Brutto
FEB
FE07520
Ilość

Zapytaj o produkt

Zapytaj o produkt

AKUMULATOR PŁYNU DO NIVOMAT BMW

AKUMULATOR PŁYNU DO NIVOMAT BMW

Prosimy wypełnić poniższe pola formularza, biuro obsługi klienta skontaktuje się z Państwem najszybciej jak to możliwe.. Dane pojazdu zostały wprowadzone automatycznie na podstawie informacji zaznaczonych podczas filtrowania.


* Pola wymagane

Anuluj lub 

Dane techniczne:

Ciśnienie23 bar
Wys.170 mm
Pojemność0,48 l
Wyposażenie pojazdudla pojazdów bez systemu poziomującego
Wyposażenie pojazdudla pojazdów z regulacją poziomu nadwozia
uwzględnić informację serwisową
FEB
FE07520

Opis

Strona zabudowy
Przód
Średnica zewnętrzna 1 [mm]
6
Średnica zewnętrzna 2 [mm]
17,5
Wysokość [mm]
170
EAN (GTIN)
4027816075202
Numer katalogowy części
07520
Producent części
Febi Bilstein
Typ samochodu
Samochody osobowe
Numery katalogowe zamienników
LEMFÖRDER 10678 01
STELLOX 6020-3719VK-SX
SWAG 20 56 0005
Numer katalogowy oryginału
BMW 37 21 1 132 043
BMW: 37 21 1 132 043,
FEB07520: ,
FEBI BILSTEIN: 7520,
LEMFÖRDER: 10678 01,
MEYLE: 300 372 1102,
STELLOX: 6020-3719VK-SX,
SWAG: 20 56 0005,
WILMINK GROUP: WG1794844,
Wyposażenie pojazdu
dla pojazdów bez systemu poziomującego
dla pojazdów z regulacją poziomu nadwozia
Jakość części (zgodnie z GVO)
P - zamiennik o jakości porównywalnej do oryginału
Pojemność [litr]
0,48
Typy referencyjne
wymienialny
Waga produktu
1,630 kg
Ciężar [kg]
1,63
Wymiar wewnętrzny gwintu od strony ciśnienia
M8 x 1,5
M14 x 1,5
Ciśnienie [bar]
23
320 i (M20 B20 (206KA)) 1991ccm 129KM/95kW 1988/01-1991/12
324 td (M21 D24 (246TB)) 2443ccm 115KM/85kW 1988/01-1993/06
325 i (M20 B25 (256K1)) 2494ccm 170KM/125kW 1987/07-1993/03
520 i (M20 B20 (206KA)) 1990ccm 129KM/95kW 1987/06-1990/09
520 i 24V (M50 B20 (206S1) M50 B20 (206S2)) 1990ccm 150KM/110kW 1990/04-1995/08
524 td (M21 D24 (246TB)) 2443ccm 115KM/85kW 1988/03-1991/08
525 i (M20 B25 (256K1)) 2494ccm 170KM/125kW 1988/02-1990/08
525 i 24V (M50 B25 (256S1) M50 B25 (256S2)) 2494ccm 192KM/141kW 1990/03-1995/08
525 iX 24V (M50 B25 (256S1) M50 B25 (256S2)) 2494ccm 192KM/141kW 1991/10-1995/08
525 td (M51 D25 (256T1)) 2497ccm 115KM/85kW 1993/03-1995/08
525 tds (M51 D25 (256T1)) 2497ccm 143KM/105kW 1991/09-1995/08
530 i (M30 B30 (306KA)) 2986ccm 188KM/138kW 1988/01-1990/04
530 i V8 (M60 B30 (308S1)) 2997ccm 218KM/160kW 1992/09-1995/12
540 i V8 (M60 B40 (408S1)) 3982ccm 286KM/210kW 1992/09-1995/12
M5 (S38 B36 (366S1)) 3535ccm 315KM/232kW 1988/09-1992/03
M5 (S38 B38 (386S1)) 3795ccm 340KM/250kW 1992/01-1995/07
520 i (M50 B20 (206S1) M50 B20 (206S2)) 1990ccm 150KM/110kW 1991/07-1996/07
525 i (M50 B25 (256S1) M50 B25 (256S2)) 2494ccm 192KM/141kW 1991/07-1996/07
525 ix (M50 B25 (256S1) M50 B25 (256S2)) 2494ccm 192KM/141kW 1992/01-1996/03
525 td (M51 D25 (256T1)) 2497ccm 115KM/85kW 1993/03-1996/07
525 tds (M51 D25 (256T1)) 2497ccm 143KM/105kW 1991/12-1996/07
530 i (M60 B30 (308S1)) 2997ccm 218KM/160kW 1992/09-1996/07
540 i (M60 B40 (408S1)) 3982ccm 286KM/210kW 1993/09-1996/07
M5 (S38 B38 (386S1)) 3795ccm 340KM/250kW 1992/04-1995/07
635 CSi (M30 B34 (346KA)) 3430ccm 185KM/136kW 1984/12-1986/12
635 CSi (M30 B34 (346KB)) 3430ccm 211KM/155kW 1987/07-1989/04
635 CSi (M30 B35 M30 B35 (346EC)) 3453ccm 218KM/160kW 1978/06-1982/04
M 635 CSi (M88 B35 (356ED) S38 B35 AF) 3453ccm 286KM/210kW 1984/04-1988/12
M 635 CSi (S38 B35 (356ED)) 3453ccm 260KM/191kW 1986/04-1989/02
730 i,iL (M30 B30 (306EA)) 2986ccm 197KM/145kW 1985/03-1989/01
730 i,iL (M30 B30 (306KA)) 2986ccm 188KM/138kW 1987/03-1994/03
730 i,iL V8 (M60 B30 (308S1)) 2997ccm 218KM/160kW 1992/04-1994/09
735 i,iL (M30 B34 (346KB)) 3430ccm 211KM/155kW 1986/06-1992/07
735 i,iL (M30 B35) 3430ccm 220KM/162kW 1986/07-1989/01
740 i,iL V8 (M60 B40 (408S1)) 3982ccm 286KM/210kW 1992/05-1994/03
750 i,iL V12 (M70 B50 (5012A)) 4988ccm 300KM/220kW 1987/09-1994/09

W naszej bazie znajduje się ponad 300 000 produktów. Zastrzegamy sobie możliwość błędnych danych produktu. Jeśli znalazłeś błąd - wyślij do nas informację. Cały czas pracujemy nad poprawą danych technicznych produktów. Dziękujemy!

To top