GUMA STABILIZATORA HONDA TYŁ CIVIC COUPRAWY (EJ) 94-

11,23 zł
Brutto
JPA
RU-4059
Ilość

Zapytaj o produkt

Zapytaj o produkt

GUMA STABILIZATORA HONDA TYŁ CIVIC COUPRAWY (EJ) 94-

GUMA STABILIZATORA HONDA TYŁ CIVIC COUPRAWY (EJ) 94-

Prosimy wypełnić poniższe pola formularza, biuro obsługi klienta skontaktuje się z Państwem najszybciej jak to możliwe.. Dane pojazdu zostały wprowadzone automatycznie na podstawie informacji zaznaczonych podczas filtrowania.


* Pola wymagane

Anuluj lub 

Dane techniczne:

Strona zabudowyOś tylna
Długość30 mm
Szerokość25 mm
Wys.29 mm
średnica wewnętrzna14 mm
JPA
RU-4059

Opis

Strona zabudowy
Oś tylna
Tył
Wysokość [mm]
29
EAN (GTIN)
8033001891560
Waga produktu z opakowaniem jednostkowym
0,040 kg
Numer katalogowy części
RU-4059
Producent części
Japanparts
Typ samochodu
Samochody osobowe
Numery katalogowe zamienników
A.B.S. 271247
A.Z. Meisterteile AZMT-40-040-5245
ASHIKA GOM-4059
BLUE PRINT ADH280112
BORG & BECK BSK7077K
FEBI BILSTEIN 42007
FIRST LINE FSK7077K
HERTH+BUSS JAKOPARTS J4274003
JAPKO GOJ4059
KAVO PARTS SBS-2006
LYNXAUTO C8794
NIPPARTS N4294003
NPS H400A52
SWAG 85 94 2007
WILMINK GROUP WG2038397
WILMINK GROUP WG2255090
Numer katalogowy oryginału
HONDA 52315-S04-N00
Wersja
Europejska
Jakość części (zgodnie z GVO)
Q - oryginał z logo producenta części (OEM, OES)
Waga produktu
0,040 kg
Szerokość [mm]
25
Długość [mm]
30
Średnica wewnętrzna [mm]
14
Średnica wewnętrzna
14,00 mm
1.6 i Vtec (EM1) (B16A2) 1595ccm 160KM/118kW 1999/04-2000/12
1.6 i Vtec (EM1) (D16Y8) 1590ccm 125KM/92kW 1996/03-2000/03
1.6 VTi (MB4) (B16A2) 1595ccm 160KM/118kW 1997/01-2001/02
1.6 VTi (EK4) (B16A2) 1595ccm 160KM/118kW 1995/11-2001/02
1.6 i Vtec (EK1, SO4) (D16Y5 D16Y6 D16Y8) 1590ccm 125KM/92kW 1995/11-2001/02
1.6 VTi (EK4, SO4) (B16A2) 1595ccm 160KM/118kW 1995/11-2001/02

W naszej bazie znajduje się ponad 300 000 produktów. Zastrzegamy sobie możliwość błędnych danych produktu. Jeśli znalazłeś błąd - wyślij do nas informację. Cały czas pracujemy nad poprawą danych technicznych produktów. Dziękujemy!

To top